Subasta Blackbox CAN-Mate SRT

Herramientas diagnosticas para Land Rover, Chipre.
Foro bilingüe: Inglés / Castellano

Moderador: BBS Guy

LRD3007 - Emilio está apuntado
LRD3007 - Emilio
Inscrito: 04 Dic 2009, 20:01

JUANITO está apuntado
JUANITO
Inscrito: 12 Dic 2009, 13:43

NOTA: La lista de interesados se cerró: 13 Dic 2009, 14:23

Opciones Usuarios Inscrito
30 Euros1 / 1 LRD3007 - Emilio  04 Dic 2009, 20:01   
35 Euros0 / 1      
40 Euros1 / 1 JUANITO  12 Dic 2009, 13:43   
45 Euros0 / 1      
50 Euros0 / 1      
55 Euros0 / 1      
60 Euros0 / 1      
65 Euros0 / 1      
70 Euros0 / 1      
75 Euros0 / 1      
80 Euros0 / 1      

Notapor dakota » 05 Dic 2009, 04:13

A mi me gustaria participar...pero como mi D3 no me avisa de los cambios :doh: , pues...eso....que no tengo nada que borrar...con lo cual el cacharrito este, en mi caso, me resulta de todas todas totalmente inoperante :oops: :llorando:a no ser que alguien con la versión de FaulMate para multivehículo... me quiera activar esta opción por un módico precio... :disimular:

saludos.
DAKOTA
EL SPORTING YA NO PUXA!!
dakota

Notapor Santi » 05 Dic 2009, 10:00

Dakota

Con tu D3 no sabes las cantidad de funciones que se podrían habilitar, y que no es por hacer propaganda de la marca... :disimular: :disimular:

Saludos
Todo exito necesita ilusion y sacrificio
Santi
Colaborador DiscoTr.es

Notapor Paul » 05 Dic 2009, 10:30

Rubén,

Entiendo que el CAN-Mate SRT es capaz de habilitar los avisos :disimular: Lo confirmaré con Colin :ok:
Discovery 3 SE TDV6 Auto Buckingham Blue
Paul
Administrador

Notapor dakota » 05 Dic 2009, 12:32

Gracias Paul......si me hicieras ese inmenso favor...... :ok: :ok:
DAKOTA
EL SPORTING YA NO PUXA!!
dakota

Notapor BBS Guy » 07 Dic 2009, 19:10

I can confirm that the CAN MATE SRT will enable the service reminder function if it is already disabled.
It can also be used to disable the service reminder function also.
In fact although the SRT is small, and really easy to use, it is increadibly powerful and very capable, far more so than any dealer equipment.
On the side of the tool is a small 16 way selector switch which can be adjusted before plugging in to make the SRT set the service reminder to any one of 16 possible settings.

Here is a table showing the different possibilities provided.

The Early reminder colums show how early you will see the reminder before service is due.

CanmateSRT2A (1).jpg

Note that only selection 5 is what a dealer can set.

regards

Colin
No tienes los permisos requeridos para ver los archivos adjuntos a este mensaje.
Colin Whittall
Gerente Blackbox Solutions Ltd.
BBS Guy
Colaborador DiscoTr.es

Notapor dakota » 07 Dic 2009, 19:31

OK!!!! MATE SRT will enable the service reminder function if it is already disabled and It can also be used to disable the service reminder function also. YES, it will enable for One year etc....but the Kilometres? Can it remind the Km to next service? Do you understand me?
thanks.
Dakota.
EL SPORTING YA NO PUXA!!
dakota

Notapor BBS Guy » 07 Dic 2009, 19:50

Hiya Dakota
The distance for the service reminder is set in the vehicles CCF at i believe 24000 KM for all European countries, this is reset by the SRT tool, so you get another 24000 KM from whenever you reset, and the degree of early reminder based on distance can be changed according to the table, but the distance of 24000 cannot be changed to another value by this tool.

Hope this helps
Colin Whittall
BBS Guy
Colaborador DiscoTr.es

Notapor dakota » 07 Dic 2009, 23:56

thanks Colin :ok: :ok:...and Paul too :beber:
Dakota
EL SPORTING YA NO PUXA!!
dakota

Notapor BBS Guy » 11 Dic 2009, 18:58

You are truly welcome Dakota :ok:

With this SRT tool, one can have their Discovery 3 fully serviced by any garage they choose, even with it anyone can fully and properly service and keep their D3 to Land Rover warranty standard, without it, one must go to an approved dealer only.
The long term savings alone are worth many hundreds of Euro and when you sell the car to include such a tool will also raise its value significantly. :shock:

If you bought one direct from us, as many already do, the cost will rise with shipping and taxes to near 90 Euro

Don't believe me :?
check out the price one of our distributors offers this item at on EBAY yourself
http://cgi.ebay.co.uk/Land-Rover-Can-Ma ... 5637dbe7d6
with shipping that's over 90 Euro's and the guy buys 20 plus per month :metapata:

And best of all 100% of the auction price goes to DiscoTr.es

So now there are only a few days remaining, do not miss out.

warmest regards
Or Saludos, as you say

Colin
Colin Whittall
BBS Guy
Colaborador DiscoTr.es

Notapor dakota » 12 Dic 2009, 13:03

Espero que no sea mal interpretado por nadie, y lo siento por la donación a la WEB, en otra ocasión será...seguro, pero creo honestamente, que dada la mala atención que tienen en el concesionario de Ubeda? donde va Juanito, y dado tambien que en mi conce me tratan fenomenalmente bien y dado tambien que ya estoy acostumbrado a llevar la cuenta de memoria :shock: , creo que este aparato hará mejor servicio a Juanito que a mi....con lo cual ...retiro mi oferta y ESPERO QUE AL FINAL SEA PARA JUANITO...PARA QUE SEA AUN UN POCO MAS LIBRE AHÍ EN MITAD DEL CAMPO :ok: :ok: :ok: y pueda mandar a tomar.por... a los que el quiera.
Gracias Colin, gracias Paul, perdón por las molestias y..
saludos.
DAKOTA
EL SPORTING YA NO PUXA!!
dakota

AnteriorSiguiente

Tema: Subasta Blackbox CAN-Mate SRT

Volver a Blackbox Solutions