Hola - Supongo que esto no me hará muy popular

Aqui nos presentamos

Notapor SRE » 23 Abr 2011, 16:49

First of all, I am sorry about the lack of Spanish
Hi to one and all.
I have been told this is the place to say hello.
I have driven Land Rovers for many years and currently drive a Tonga Green 2008 Range Rover Sport 2.7 HSE. I know you guys would call it a Disco 3 in drag.
I am looking for a good independent workshop, run by Land Rover Enthusiasts in the Alicante or Maybe Murcia area.
Finally, I am not sure if I should admit this on here, but I use to work for Land Rover as an electrical design engineer..So please, no hate mail.. :metapata: .however I am now retired.
En primer lugar, lo siento por la falta de españoles
Hola a todos.
Me han dicho que este es el lugar para saludar.
He conducido Land Rover durante muchos años y actualmente conduce un Tonga Verde 2008 Range Rover Sport 2.7 HSE. Sé que ustedes lo llamaría un Disco 3 en el arrastre.
Estoy buscando un buen taller independiente, dirigido por la tierra Entusiastas de Rover en la zona de Alicante o Murcia Tal vez.
Por último, no estoy seguro de si debo admitir que esta aquí, pero yo uso para trabajar por Land Rover como ingeniero de diseño eléctrico .. Así que por favor, no hay correo de odio ... sin embargo ahora estoy jubilado.
Syd
SRE

Notapor E-peich » 23 Abr 2011, 22:17

Hi SRE i'm sure this is the place you are searching, here we have good friends from Alicante or murcia, GON or Murciano, and they could help you, in any case close to Madrid you have our best mágic mechanic GMZ Sport, you can see it on the 'colaboration partners' on this web site.

Cheers

E.
E-peich.

"Un hombre con una idea nueva es un loco, hasta que la idea triunfa"
Mark Twain.
E-peich
Colaborador DiscoTr.es

Notapor Josmi » 24 Abr 2011, 10:11

SRE are Welcome here. Why not?,
You must known very well LR cars, and you can give us very good ideas.

REgards
Josmi

""Bienvenido SRE a esta casa. ¿Por que no?
Tu debes conocer muy bien los coches LR, y tu puedes darnos buenas ideas.""
" No dejéis crecer la hierba en el camino…. de la amistad."

Discovery3 TDV6 SE Zermatt Silver
Josmi

Notapor Paul » 04 May 2011, 08:46

Hi Syd,

There's no problem with having a Sport here :D The forum is for anyone, regardless of their choice of vehicle, although the technical stuff is more focused towards the L319 platform (Discovery 3, 4 and RRS).

Don't worry too much about the language either - if you can post a google translation as you've done so far this is more than enough for people to be able to read and participate in your threads.

Cheers,
Paul
Discovery 3 SE TDV6 Auto Buckingham Blue
Paul
Administrador

Notapor moicarba » 05 May 2011, 22:14

Yo en inglés se decir" White label"
El sabio habla porque tiene algo que decir. El necio, porque tiene que decir algo.
moicarba

Notapor vira4 » 06 May 2011, 19:24

I have a RRS and here I feel at home.
:ok:
NO PIENSES CUANTO TARDARAS EN SUBIR LA ESCALERA Y EMPIEZA POR EL PRIMER ESCALON
vira4

Tema: Hola - Supongo que esto no me hará muy popular

Volver a Presentaciones